مها

...

مها

...

لحظات به یاد ماندنی دوران خاتمی

لحظات به یاد ماندنی دوران خاتمی


(برگرفته از http://hafezonline. blogfa.com/  )

سیّد محمّد خاتمی با پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان دیدار و گفت و گرد. این دیدار دو برابر عرف معمول دیدارهای پاپ به طول انجامید.

سیّد محمّد خاتمی  در پایان بازدیدش از کتابخانه و موزه واتیکان دفتر یادبود موزه را امضاء کرد.

سیّد محمّد خاتمی برای افتتاح ششمین همایش رسانه ای اوراسیا راهی آلماتی شد.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال سخنرانی در اجلاس سران سازمان کنفرانس اسلامی در مالزی

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، در حاشیه نشست سران مجمع جهانی جوامع اطلاعاتی در ژنو دیدار و گفت و گو کردند.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه سعدآباد از توماس کلستیل، رئیس جمهوری اطریش استقبال کرد.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و کیل مگنه بوندویک، نخست وزیر نروژ که برای شرکت در نشست سران مجمع جهانی جوامع اطلاعاتی در ژنو به سر می برند، در کنفرانسی تحت عنوان گفت و گوی تمدن ها با شرکت رهبران مذهبی مسیحی حضور یافته ضمن بیان دیدگاههای خود به سؤالات حاضرین پاسخ گفتند.

سیّد محمّد خاتمی در جریان سفر خود به ایتالیا از مجلس نمایندگان ایتالیا دیدار و با رئیس مجلس گفت و گو کرد. ( سال ۸۶)

سیّد محمّد خاتمی از سوی دانشگاه پاپی گریگوریانا برای ایراد سخنرانی افتتاحیه اجلاس بین المللی صلح از منظر اسلام و مسیحیت به ایتالیا سفر کرده است.( سال ۸۷)

سیّد محمّد خاتمی در حالی که محمود حمدی زقزوق، وزیر اوقاف مصر وی را همراهی می کرد، برای دیدار با شیخ الازهر و سخنرانی در جمع دانشجویان این مرکز بزرگ علمی جهان اسلام وارد این دانشگاه شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

سامان پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ http://dashmu.blogsky.com/

بابا سید و ایول

درصورت قراگرفتن در لینگ حتما اطلاع دهید

متشکرم و منتظرم

ی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

آمو عقبی خاتمی رفت کنار

محمد محتشمی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://impnews.net

سلام!
حالت خوبه؟
عیدت مبارک!
البته من چندین بار تبریک گفتم اما...
من دوباره وبلاگ نویس شدم . البته چون دامینی که به اسم خودم بود الان رو سایت قبلیه مجبور شدم فعلا از یه دامین دیگه استفاده کنم.
راستی سر زدن به این سایت رو هم حتما توصیه می کنم!
http://Webneveshteha.com
مال یه مرد واقعیه!
راستی یادت نره بهم سر بزنی. دوست دارم ییینم اولین نظر بلاگم مال کیه!
من لینکت کردم.
منتظرم.
مثه قدیما!!:
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد