مها

...

مها

...

آقای احمدی نژاد من شما را دوست دارم



آقای احمدی نژاد من شما را دوست دارم

آقای رئیس جمهور من خیلی ناراحت شدم وقتی متوجه شدم شما تفاوت روزنامه اعتماد و روزنامه اعتماد ملی را نمی دانید. خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم که آن تصویری که گفتید از همسرتان در روزنامه کروبی چاپ شده متعلق به آقای کروبی نبوده است. من جلوی میلیونها آدم خجالت کشیدم که رئیس جمهوری که ادعا می کند باید کارشناس ارشد باشد این تفاوتهای ناچیز را نمی داند پس از تفاوتهای بزرگ چگونه می تواند آگاهی داشته باشد. آیا واقعا در مورد مابقی چیزها هم همین گونه مستند سخن گفته اید؟ کاش کارشناس ارشد نبودید و به حرفهای کارشناسان خود گوش می کردید.

آقای احمدی نژاد! من شما را دوست دارم. شما را به خدا دیگر از آمار و ارقام صحبت نکنید. دیشب آقای مهندس موسوی جلوی میلیونها ادم آمارهایی را نشان داد و صریحا شما را درغگو خطاب کرد. تا بحال در هیچ دوره ای از انتخابات در ایران بعد از انقلاب سابقه نداشته است که یک رئیس جمهور تا این اندازه مورد بی حرمتی قرار گیرد. شما در برخی از اجلاس خارج از کشور وقتی مورد بی حرمتی قرار گرفتید ناراحت شدیم اما وقتی در تلویزیون ملی که همیشه در طول چهار سال از شما در آن تعریف شده است یکباره این اندازه مورد بی حرمتی قرار گرفتید خیلی نارحت شدم. راست می گوید وقتی در سخنرانیهایتان اعلام می کنید که همه به شما اتهام می زنند!ا هیچ فکر کردید اول بار چه کسی این بی حرمتی ها و حرمت شکنی ها را شروع کرده است. آیا تا بحال فکرکرده اید که چه کسی مرز حرمتها را شکست و همه دولتهای قبل از خود را به ناسزا و دشنام گرفت! مردم فکر می کنند آیا تابحال همه به آنها دروغ گفته اند؟

آقای احمدی نژاد من دلم برای شما می سوزد! وقتی می بینیم از هر روشی استفاده می کنید تا خود را مظلوم نشان دهید و همینطور محبوب. حتما متوجه شدید که در بهترین حالت شما به دور دوم راه می یابد و این در ایران بعد از انقلاب بی سابقه است. مگر شما چه بلایی سر ملتی که همیشه از آن نام می برید آورده اید که حتی حاضر نیستند با رای ضعیف شما را برای بار دوم برگزینند. این در حالی است که رسانه ملی تمام تلاش خود را در طول چهار سال انجام داده است تا شما را موفق نشان دهد اما چرا مردم این تصویر از شما را باور نکرده اند؟

آقای رئیس جمهور وقتی دیدم که برای رای آوردن به پرونده سازی برای همسر یکی از کاندیداها روی آورید یا به متراژ خانه کاندید دیگر متوسل شده اید خیلی غمگین شدم. چرا باید رئیس جمهور صحبتهای جدی تری نداشته باشد.

خواهش می کنم در فرصت باقی مانده از انتخابات کناره گیری کنید تا برای همیشه قهرمان بمانید. من نمی خواهم ببینیم که شما با رای کمی در بهترین حالت به دور دوم راه پیدا می کنید. راه یابی در دور دوم برای دیگر کاندیدها پیروزی محسوب می شود اما برای شما یک شکست بزرگ است. خواهش می کنم در رقابت انتخاباتی تجدیدنظر کنید. حداقل دلتان برای آن " مردمی " بسوزد که این همه از آنها در سخنانتان نام می برید. فکر نمی کنید ان " مردم" به رنج و سختی زیادی می افتند وقتی که نتیجه انتخابات را ببینند.  


عباس کاظمی هستم،عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران

http://kazemia.persianblog.ir/post/241

نصف جهان چهارشنبه میزبان خاتمی است

azkh.jpg

به دعوت اصلاح‌طلبان اصفهان و گروه یاری
نصف جهان چهارشنبه میزبان خاتمی است

یاری: رئیس‌جمهور سابق کشورمان به دعوت ستاد اصلاح‌طلبان حامی میرحسین موسوی در اصفهان و گروه یاری عصر روز چهارشنبه به اصفهان سفر می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری یاری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی ساعت 17 روز چهارشنبه 20خرداد در میدان امام در جمه حامیان خود و میرحسین موسوی به سخنرانی خواهد پرداخت.

خاتمی همچنین سه شنبه به مشهد مقدس سفر خواهد کرد تا در دومین سفر انتخاباتی خود در حمایت از میرحسین موسوی در جمع مردم مشهد به سخنرانی بپردازد.

تاریخ انتشار: ١٧ خرداد ١٣٨٨