مها

...

مها

...

......

.............. + ویرایش
نظرات 6 + ارسال نظر
????????????? شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

ta key dorangi takey tazahor baste dige hanoz khaste nashodim biaiim la aghal ro rast bashim bekhoda ye kalame rast behtar az hezar ta doroghe ba ye bar rast goftan ye bar delio shayad beshkonim ama ba doroghe hamishegimon hamishe darim del mishkonimo khabar nadarim

این دفه شدی علامت سوال

برو کنار بزار باد بیاد

سپیده شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com/

عالی بود عالی
واقعا هم اینطوره هرجا سکوت هست عشق هست

دوست قدیمی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ

من دارا نیستم نمی دونم چی باعث شد فک کنی دارا هستم
اما دارا هرکی هست مطمئنم از اون قدیمی ترم.من علاوه بر این که کشفت نکردم هیچ وقت نفهمیدم تو هم تو ضربه هایی که دشمنان دوست نما به من زدن نقشی داشتی یا نه؟

جرات داری خودتو معرفی کن...

هر چند که فهمیدی و داری زرنگ بازی در میاری اما من مطمئنم دارا و دوست قدیمی یک نفر هستید.

آخه ای پی سیستم هاتون یکی بود.

لطفا دیگه به این وبلاگ نیا نظرم نده.

سپیده دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ق.ظ

وای قالبت چقد قشنگ شده جااااااااااان

اون مورچه رو دیوار داره میمیره دلش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

خیلی سخته که توی پاییز با غریبی آشنا شی، اما وقتی که بهار شد یه جورایی ازش جدا شی
گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد کمی با من حرف بزن
وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند
سیب سرخی را به من بخشید و رفت، عاقبت بر عشق من خندید و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مرووت گریه ام را دید و رفت

توت فرنگی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
زیبا بود نوشته خودته؟
بروزم بیا یه سر بزن
منو لینک نکردی که؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد