مها

...

مها

...

شعری برای تو ، اما بدون تو

شعری برای تو ، اما بدون تو

از شاعری غریب ، تنها ، بدون تو

خوبی؟،سلامتی؟، آغوش خاطره؟

دلتنگ و خسته ام ، زیبا ، بدون تو

این شهر لعنتی ، درکم نمیکند

این مردم بد ، رسوا ، بدون تو

آنجا چه می کنی ، تنها بدون من

اینجا ، چه می کشم ، تنها بدون تو

شکل غم فروغ، آغاز فصل سرد

معنی نمی دهد ، سرما ، بدون تو 

شعر از : محمد بزرگمهر  


نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

این دختره رو که دیدم امگار دارم به آیینه نگاه میکنم
مثل من خیلی غم زده و تنها وایستاده

این روزا شاید حال خیلی ها شبیه اون باشه...

من...

تو...

مهدی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

شـایــدعـشـق همین اسـت !
که مــن:همیشه بـا یــاد تــو‎ ‎بـاشـم.
و تـــــو:با هر کـه می‌خواهی...
زشت

...

یه مرد خسته چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.mardekhaste.blogsky.com

salam moha jan
webloget ba har uPi k mikoni zibatar mishe
movafagh bashi doosteman by

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد