مها

...

مها

...

لحظات به یاد ماندنی دوران خاتمی

لحظات به یاد ماندنی دوران خاتمی


(برگرفته از http://hafezonline. blogfa.com/  )

سیّد محمّد خاتمی با پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان دیدار و گفت و گرد. این دیدار دو برابر عرف معمول دیدارهای پاپ به طول انجامید.

سیّد محمّد خاتمی  در پایان بازدیدش از کتابخانه و موزه واتیکان دفتر یادبود موزه را امضاء کرد.

سیّد محمّد خاتمی برای افتتاح ششمین همایش رسانه ای اوراسیا راهی آلماتی شد.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در حال سخنرانی در اجلاس سران سازمان کنفرانس اسلامی در مالزی

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، در حاشیه نشست سران مجمع جهانی جوامع اطلاعاتی در ژنو دیدار و گفت و گو کردند.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه سعدآباد از توماس کلستیل، رئیس جمهوری اطریش استقبال کرد.

سیّد محمّد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و کیل مگنه بوندویک، نخست وزیر نروژ که برای شرکت در نشست سران مجمع جهانی جوامع اطلاعاتی در ژنو به سر می برند، در کنفرانسی تحت عنوان گفت و گوی تمدن ها با شرکت رهبران مذهبی مسیحی حضور یافته ضمن بیان دیدگاههای خود به سؤالات حاضرین پاسخ گفتند.

سیّد محمّد خاتمی در جریان سفر خود به ایتالیا از مجلس نمایندگان ایتالیا دیدار و با رئیس مجلس گفت و گو کرد. ( سال ۸۶)

سیّد محمّد خاتمی از سوی دانشگاه پاپی گریگوریانا برای ایراد سخنرانی افتتاحیه اجلاس بین المللی صلح از منظر اسلام و مسیحیت به ایتالیا سفر کرده است.( سال ۸۷)

سیّد محمّد خاتمی در حالی که محمود حمدی زقزوق، وزیر اوقاف مصر وی را همراهی می کرد، برای دیدار با شیخ الازهر و سخنرانی در جمع دانشجویان این مرکز بزرگ علمی جهان اسلام وارد این دانشگاه شد.

دعوت به همکاری ستاد ملی جوانان حامی خاتمی از جوانان و دانشجویان

دعوت به همکاری ستاد ملی جوانان حامی خاتمی از جوانان و دانشجویان

ستاد ملی جوانان حامی سید محمد خاتمی (ستاد88) با انتشار اطلاعیه ای از تمامی جوانان و دانشجویان علاقمند به سیدمحمد خاتمی و آرمانهای اصلاحات دعوت کرد به این ستاد بپیوندند.

به گزارش پایگاه خبری یاری،این ستاد با اشاره به راه اندازی ستاد در 28 استان و 50 شهرستان ابراز امیدواری کرده است بتواند با همیاری سایر جوانان علاقمند تا پایان بهمن ماه در سراسر کشور کلیه شعب خود را تشکیل نماید.

علاقمندان به همکاری با این ستاد می توانند با شماره 66383484-021  و یا آدرس الکترونیکی  setad88@gmail.com تماس برقرار نمایند  

این هم آدرس سایت رسمی سید محمد خاتمی 

تخریب ها و دروغ های اصولگرایانه!!!۲

andarzgo.jpg

فیلم و عکس دیدار خانواده شهدا با خاتمی موجود است
مؤتلفه چه چیز را تکذیب می‌کند؟+توضیح خانواده شهید اندرزگو

یاری: حزب مؤتلفه اسلامی در حالی با صدور جوابیه حمایت خانواده شهید اندرزگو از کاندیداتوری آقای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرده که در دیدار اخیر خانواده‌های شهدای معزز انقلاب و جنگ تحمیلی با رئیس دولت اصلاحات که حجت‌الاسلام «سید مهدی اندرزگو» فرزند شهید بزرگوار اندرزگو در صندلی کناری آقای خاتمی نشسته، بیانیه حمایت این خانواده‌ها از نامزدی رئیس جمهور سابق قرائت شده و تمام حاضران در دیدار آن را امضا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در این دیدار هیچکدام از اعضای خانواده‌های معزز شهدا به قرائت و متن این بیانیه که نام و امضای ایشان هم در ذیل آن قرار داشته اعتراضی نکرده‌ و مشخص نیست که مسئولان حزب مؤتلفه اسلامی بر چه اساس به تکذیب این حمایت پرداخته‌اند.

ضمن آنکه خانواده شهید محمدی عراقی از شهدای والامقام دفاع مقدس نیز با تاکید بر حمایت مجدد خود از نامزدی آقای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری هرگونه برداشت خلاف از این مسئله را تکذیب کردند. گفتنی است که شهید محمدی عراقی با شهید عراقی از شهدای معزز مؤتلفه متفاوت است.

توضیحات خانواده شهید اندرزگو

همچنین خانواده محترم شهید اندرزگو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یاری، ضمن گلایه از اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌هابه نقل از روابط عمومی موتلفه، انجام مصاحبه‌ علیه سید محمد خاتمی و در مخالفت با کاندیداتوری او را تکذیب کردند.

لازم به ذکر است که در خبر اعلام حمایت خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس از نامزدی آقای خاتمی، هیچ اشاره‌ای به نام حزب مؤتلفه اسلامی نشده بود و طبق قانون مطبوعات بدیهی است تا زمانی که سایت یاری از صحت و سقم این مسئله مطمئن نشود حق قانونی و اخلاقی خود می‌داند که از انتشار این جوابیه خودداری کند. ضمن آنکه روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی از دراختیار گذاشتن شماره تماس خانواده این شهدا برای پیگیری مسئله توسط یاری خودداری می‌کند.

توضیح عکس:فرزند شهید بزرگوار اندرزگو در کنار سید محمد خاتمی

تخریب ها و دروغ های اصولگرایانه!!!۱

موج جدید و جدی تخریب علیه خاتمی ماههاست که شروع شده و با اعلام حضور ایشون چند برابر و مخرب تر شده است ، در این بحث به تخریبها و پاسخ آنها پرداخته خواهد شد.

 


دروغ‌های حامیان احمدی‌نژاد1:خاتمی می‌ترسد

D1.jpg

یاری: به نظر می‌آید اعلام رسمی کاندیداتوری آقای خاتمی، جریان حامی احمدی‌نژاد را وارد دور بی‌پایانی از خیال پردازی و ساخت اخبار دروغین و جعلی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در نمونه‌ای دیگر از این دست اخبار نادرست، برخی سایت‌های حامی احمدی‌نژاد با تحریف واضح سخنان خاتمی در جلسه افتتاح سایت مجمع روحانوین مبارز، تلاش کردند اینگونه وانمود کنند که ایشان از نامزدی در انتخابات هراس دارد.

در این راستا، سایت‌های حامی رئیس دولت نهم به نقل از رئیس جمهور سابق نوشتند:«چگونه ممکن است که شخصی مسئولیت به این بزرگی را بپذیرد و از پذیرش آن بیمناک نباشد و ترس خود را از پذیرفتن چنین مسئولیت بزرگی اعلام نکند.»

این در حالی‌است که همانگونه که در متن خبر سخنرانی و فایل صوتی اظهارات آقای خاتمی آمده، عین سخنان او بدین شرح است:«احیانا گفته شده است که بنده دچار تردید بودهام در مورد این مسئله؛ بنده اعلام می‌کنم هیچگاه تردید نداشته‌ام، گرچه تدبیر خاصی برای حضور در صحنه انتخابات و اینکه چه کسی و به چه صورتی شرکت بکند داشتم، مگر می‌شود کسی دلبسته به انقلاب، به امام به ایران و به سرنوشت ملت ایران باشد و در مهمترین حادثه و پدیده ای که دستاورد انقلاب اسلامی است، یعنی انتخابات نسبت به آن بی‌تفاوت باشد یا از شرکت در آن خود را کنار بکشد.»

کارشناسان معتقدند که از این پس باید بیش از پیش منتظر ادامه دروغ‌پردازی‌های مدعیان جعلی اخلاق و دین باشیم.

  

 

دروغ 2:مهندس موسوی هیچ نامه گلایه آمیزی به خاتمی ننوشته است

در پی انتشار خبری مبنی بر نوشتن نامه گلایه آمیز مهندس موسوی به سید محمد خاتمی در پی اعلام کاندیداتوری او، این خبر قویا تکذیب شد.

منابع آگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یاری تاکید کردند هیچ نامه گلایه از سوی مهندس موسوی خطاب به خاتمی نوشته نشده است.

گفتنی است از شب گذشته هجمه اخبار کذب علیه سید محمد خاتمی و در راستای اختلاف افکنی بین کاندیداهای قطعی و احتمالی اصلاح طلبان به شدت افزایش یافته و پیش بینی می شود که حجم این اخبار افزایش یابد. 

 

منبه:سایت کلوب,کلوب موج سوم

شعر فرانسیسکو خسوس مونیوز سولر، شاعر اسپانیانی در وصف سیدمحمد خا

شعر فرانسیسکو خسوس مونیوز سولر، شاعر اسپانیانی در وصف سیدمحمد خاتمی - مترجم: سیده فاطمه مرتضوی
در آسمان تابناک
و شگفت‌انگیز و باستانی ایران،
گویی بارقه‌های امید و روشنایی
در وجود محمد خاتمی ظهور یافته است.او که میل و ارده‌اش جز این نیست:جریان آزاد افکار گوناگونی
که از بطن جامعه ایران می‌تراود.برای بهره مندی از تمام دانش
و اراده‌ی منسجمش که در واقعیتی مسلم و ملموس
در کالبد ملتش به وضوح به اثبات رسیده.اراده‌ای برخاسته از شکیبایی
به روشنی بر جان ایران نقش بسته
باید دروازه‌های دانش جوامع پیشرفنه را بازگشاید
هم‌زمان ایشان را با فهم و احترام به فراخور پاسخ گوید.از آنجا که آزادی الگوی یگانه‌ای ندارد
هر ملتی آن را به اختیار تعبیر می‌کند.می‌باید همه روز آن را نو به نو آفرید
تا هر آینه صبر و دانش را یاری دهد.امید دارم اراده‌ی محمد خاتمی
در آینده‌ای روشن‌تر محقق شود
برای هزاره‌ی سوم
و جامعه‌ی پویای ملتی مستعد
ولی نه‌چندان پیشرفته
و در طول تاریخ مهجور از آزادی