مها

...

مها

...

.....


...... + ویرایش
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ب.ظ

دایی باید بره

النا آبی آبی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ

برد و باخت مهم نیست مهم اینه که سربلندیم
البته با اینکه میرزاپور شایسته نیست صد در صد موافقم

النا آبی آبی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

دوست دارم همه ی مردم هم همین نظر رو داشته باشند

محمد محتشمی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://croommkez.tk

سلام
بیا هم جدید گذاشتم
وهم یه چیز توپ
بیااااااااااااااااااا
باااااااااااااااااای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ق.ظ

به نظر من این مربی میترسه .میترسه دایو عوض کنه یا میترسه دروازبانی که شوت زدن بلد نیست تو دروازه بزاره.اگه مربی با جرعتی مثل آری هان داشتیم ۱۰۰ درصد این بازیو میبردیم

محمد محتشمی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://Yabooo.tk

بیا به این آدرس ببین چه خبره
باااااااااای

اشکان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.manzomeh-eshgh.blogfa.com

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم، همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم، شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم، شدم آن عاشق دیوانه که بودم.



سلام عزیز.
ببخشید که دیر شد.خیلی گرفتار بودم.
مرسی که اومدی نظر دادی.
هر دوتا وبلاگمو آپ کردم.www.love-story1.blogfa.com
خوشحال میشم دوباره بیای و نظر بدی.
منتظرتون هستم.
بای *´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *




ماهی همیشه تشنه ام در زلال لطف بیکران تو . می برد مرا به هر کجا که میل اوست موج دیدگان مهربان تو زیر بال مرغکان خنده هات زیر آفتاب داغ بوسه هات - ای زلال پاک ! - جرعه جرعه جرعه می کشم تو را به کام خویش تا که پر شود تمام جان من ز جان تو ! ای همیشه خوب ! ای همیشه آشنا ! هر طرف که می کنم نگاه ، تا همه کرانه های دور ، عطر و خنده و ترانه می کند شنا در میان بازوان تو ! ماهی همیشه تشنه ام ای زلال تابناک ! یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی ماهی تو جان سپرده روی خاک !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد