مها

...

مها

...

تخریب ها و دروغ های اصولگرایانه!!!۱

موج جدید و جدی تخریب علیه خاتمی ماههاست که شروع شده و با اعلام حضور ایشون چند برابر و مخرب تر شده است ، در این بحث به تخریبها و پاسخ آنها پرداخته خواهد شد.

 


دروغ‌های حامیان احمدی‌نژاد1:خاتمی می‌ترسد

D1.jpg

یاری: به نظر می‌آید اعلام رسمی کاندیداتوری آقای خاتمی، جریان حامی احمدی‌نژاد را وارد دور بی‌پایانی از خیال پردازی و ساخت اخبار دروغین و جعلی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در نمونه‌ای دیگر از این دست اخبار نادرست، برخی سایت‌های حامی احمدی‌نژاد با تحریف واضح سخنان خاتمی در جلسه افتتاح سایت مجمع روحانوین مبارز، تلاش کردند اینگونه وانمود کنند که ایشان از نامزدی در انتخابات هراس دارد.

در این راستا، سایت‌های حامی رئیس دولت نهم به نقل از رئیس جمهور سابق نوشتند:«چگونه ممکن است که شخصی مسئولیت به این بزرگی را بپذیرد و از پذیرش آن بیمناک نباشد و ترس خود را از پذیرفتن چنین مسئولیت بزرگی اعلام نکند.»

این در حالی‌است که همانگونه که در متن خبر سخنرانی و فایل صوتی اظهارات آقای خاتمی آمده، عین سخنان او بدین شرح است:«احیانا گفته شده است که بنده دچار تردید بودهام در مورد این مسئله؛ بنده اعلام می‌کنم هیچگاه تردید نداشته‌ام، گرچه تدبیر خاصی برای حضور در صحنه انتخابات و اینکه چه کسی و به چه صورتی شرکت بکند داشتم، مگر می‌شود کسی دلبسته به انقلاب، به امام به ایران و به سرنوشت ملت ایران باشد و در مهمترین حادثه و پدیده ای که دستاورد انقلاب اسلامی است، یعنی انتخابات نسبت به آن بی‌تفاوت باشد یا از شرکت در آن خود را کنار بکشد.»

کارشناسان معتقدند که از این پس باید بیش از پیش منتظر ادامه دروغ‌پردازی‌های مدعیان جعلی اخلاق و دین باشیم.

  

 

دروغ 2:مهندس موسوی هیچ نامه گلایه آمیزی به خاتمی ننوشته است

در پی انتشار خبری مبنی بر نوشتن نامه گلایه آمیز مهندس موسوی به سید محمد خاتمی در پی اعلام کاندیداتوری او، این خبر قویا تکذیب شد.

منابع آگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یاری تاکید کردند هیچ نامه گلایه از سوی مهندس موسوی خطاب به خاتمی نوشته نشده است.

گفتنی است از شب گذشته هجمه اخبار کذب علیه سید محمد خاتمی و در راستای اختلاف افکنی بین کاندیداهای قطعی و احتمالی اصلاح طلبان به شدت افزایش یافته و پیش بینی می شود که حجم این اخبار افزایش یابد. 

 

منبه:سایت کلوب,کلوب موج سوم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد