مها

...

مها

...

تخریب ها و دروغ های اصولگرایانه!!!۲

andarzgo.jpg

فیلم و عکس دیدار خانواده شهدا با خاتمی موجود است
مؤتلفه چه چیز را تکذیب می‌کند؟+توضیح خانواده شهید اندرزگو

یاری: حزب مؤتلفه اسلامی در حالی با صدور جوابیه حمایت خانواده شهید اندرزگو از کاندیداتوری آقای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرده که در دیدار اخیر خانواده‌های شهدای معزز انقلاب و جنگ تحمیلی با رئیس دولت اصلاحات که حجت‌الاسلام «سید مهدی اندرزگو» فرزند شهید بزرگوار اندرزگو در صندلی کناری آقای خاتمی نشسته، بیانیه حمایت این خانواده‌ها از نامزدی رئیس جمهور سابق قرائت شده و تمام حاضران در دیدار آن را امضا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در این دیدار هیچکدام از اعضای خانواده‌های معزز شهدا به قرائت و متن این بیانیه که نام و امضای ایشان هم در ذیل آن قرار داشته اعتراضی نکرده‌ و مشخص نیست که مسئولان حزب مؤتلفه اسلامی بر چه اساس به تکذیب این حمایت پرداخته‌اند.

ضمن آنکه خانواده شهید محمدی عراقی از شهدای والامقام دفاع مقدس نیز با تاکید بر حمایت مجدد خود از نامزدی آقای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری هرگونه برداشت خلاف از این مسئله را تکذیب کردند. گفتنی است که شهید محمدی عراقی با شهید عراقی از شهدای معزز مؤتلفه متفاوت است.

توضیحات خانواده شهید اندرزگو

همچنین خانواده محترم شهید اندرزگو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یاری، ضمن گلایه از اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌هابه نقل از روابط عمومی موتلفه، انجام مصاحبه‌ علیه سید محمد خاتمی و در مخالفت با کاندیداتوری او را تکذیب کردند.

لازم به ذکر است که در خبر اعلام حمایت خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس از نامزدی آقای خاتمی، هیچ اشاره‌ای به نام حزب مؤتلفه اسلامی نشده بود و طبق قانون مطبوعات بدیهی است تا زمانی که سایت یاری از صحت و سقم این مسئله مطمئن نشود حق قانونی و اخلاقی خود می‌داند که از انتشار این جوابیه خودداری کند. ضمن آنکه روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی از دراختیار گذاشتن شماره تماس خانواده این شهدا برای پیگیری مسئله توسط یاری خودداری می‌کند.

توضیح عکس:فرزند شهید بزرگوار اندرزگو در کنار سید محمد خاتمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد